Changes...

Intressant dag, kommer börja jobba med något annat projekt på försäkringar och började faktiskt idag, kan knappt nåt om själva försäkringen eller asså jag kan inte helt utförligt för jag gick ju inte på en utbildning som dom andra gjorde utan fick bara lite snabb information om försäkringen, det är iaf en kontoskydd men jag orkar inte direkt prata om det. Anledningen varför dom bytte mig till det andra var att det gick rätt så segt för dom och dom behöver nån hungrig säljare som kan leda teamet och lyfta upp alla för att öka säljprocessen. Det är försäkringsbolaget Cardiff jag ska börja sälja hos, ett fransk bolag och jag kommer få mer i provision så jag ska sälja som faaaan!!

Träning imorn iaf, ska köra som jag gjorde idag alltså morgonpass på morgonen 40min crosstraining och efter jobbet så blir det fys (mage+axlar) möjligtivs så blir det klippning imorn oxå =)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0