Det är som sagt fredag!!

Vafan säger alla att Transformers 2 var dålig?! Hört från alla som har sett den att det var inte värt att se den men den var ju visst bra, vet inte direkt vad ni hade för superstora förhoppningar men den var rätt så lång och underhållande och speciellt när Megan Fox var med i filmen som gjorde allt såå mycket bättre ;D Känner mig så jävla grym idag och förtjänar fan en guldmedalj!! sov 5 timmar idag igen som igår och tränade på morgonen, sprang 6,5 km på rullbandet och briljerade på jobbet då jag sålde mitt personliga rekord på Cardif då jag sålde 9st och det är en i från det allra högsta rekordet och vi jobbar ju 1 timme mindre på fredagar så jag är alltså BÄST! ;D Efter jobbet så hade jag fortfarande energi eftersom det är ju som sagt fredag då jag gymmade jävligt hårt och fan va bra det gick..körde biceps och rygg och jag känner mig starkare!! Håller den här toppenfredagen längre senare ikväll?! Det får vi hoppas på =)



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0