FREDAG+LÖNING=BÄST!

Freeeeeeeeeedag och lööööööööööning!! Kan bara inte bli bättre, helt jävla oslagbart och det är ju därför man sålde bra samtidigt som jag log heeela dagen eller njaa inte direkt på morgonen då jag brann som fan efter alla skitkunder jag fick men aja..glad är jag nu iaf!! ;D Gymmade direkt efter jobbet och körde faktiskt bara axlar i styrka idag, kände inte för att köra något annat utan jag ska köra biceps och rygg imorn och det blir jävligt hårt men jag körde ändå rätt så hårt idag, fan 1 timme axlar är inte dåligt och det var rätt så många övningar..den allra bästa som är typ min favorit nu är:

Seated military press

Jävligt bra för axlarna kände jag =)

Efter det så blev det trappmaskinen i 30 min och det var rätt så svettigt men grymt bra jobbat iaf!!
Mer träning imorn så det är bara att tagga!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0