IMPULS-MÅNDAG!!

Seeent ute här men jag var på bio nyss med Lin Max och Philip, härliga jobbgänget och vi har inte bara vart på bio utan vi har hängt med varandra hela dagen, från 8.30 till 23.30 alltså 15 timmar vilket är rätt så mycket. Först så drog vi in till NK för Philip skulle klippa sig men det skulle ta lite tid så då drog vi andra vidare för att leta efter ett par byxor till Max, det gjorde vi till slut och vi hittade ett par svarta chinos på Dressman..rätt så snygga faktiskt och väldigt billiga och jag vill faktiskt ha dom fast i blått istället, marinblått och sen så såg jag ett par vita som var rätt så snygga =) Man får ju 2par för 398kr och det är inte helt fel det så jag måste dra in nu i veckan och köpa dom juuuuuu..

Jaa efter den s.k resan så var det dags för lite käk och fika då vi drog till den absolut bästa fiket i stan (enligt mig och Philip) Café 60, finns allt möjligt där, mysigt, populärt och bara bäst!! Rekommenderar det starkt, ligger på sveavägen mellan hötorget och rådmansgatan för er som inte vet. Käkade en kycklingsallad och sen så tog jag en kopp kaffe till fikat. Efter det så blev det impulsbio då vi såg på Ice Age 3 i 3D i sergel faktiskt och den var riktigt lyckad kan jag ju säga. VÄldigt underhållande och den bidrog med en hel del skratt så det var en riktigt härlig måndag!!
Från att planeringen skulle vara så enkel och dålig att jag skulle bara gymma efter jobbet och sen hemma och pilla mig i naveln liksom till att bli en riktigt jävla bra början på veckan! ;D ÄLSKAR LIVET!!



Betyg: 4/5

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0