Klockrent inlägg!

Jaa om man ska omfatta helgen så har den vart bra faktiskt, lite fest och så men allt är mer sig likt. Det är kul att träffa alla sina vänner, snacka om samma saker när man är full men det skulle säkert vara tröttsamt om man var nykter hela kvällen och bara tänka lite logiskt över allt som folk säger som don't make any sense...men när man är onykter själv så låter ju allt festligt och bara BÄST! Så det blir ju fan kul ändå, vilodag på söndagen var det iaf och efter den goda matkoman som jag fick i lördags då jag åt en riktig god buffé kändes ju nästan perfekt!! Viktor har klippt håret lite konstigt först var det hos en kvinnlig frisörska som var rätt så dålig och han vart inte så nöjd och därför skötte Philip resten av ''klippningen'' vilket blev någorlunda bra men det ska nog min pappa fixa vid senare tillfälle, varför jag skrev just det här var bara av ren fantasi eller rättare sagt han var bredvid och ville bli typ populär ;P men aja..back 2 the real life, annars så är jag mest glad för jag åker fan iväg nu snart till ALANYA!! 9 dagar kvar och jag känner hur det bubblar i min mage men jag har kännt faktiskt av en väldigt skum symtom på jobbet idag, när jag anstränger mig med att prata som jag gör här på jobbet så tappar jag lätt andan och mitt hjärta går i 100, sjuuukt konstigt och vet inte direkt varför jag känner så men det har lugnat ner sig lite nu på eftermiddagen =/ Idag är det iaf måndag, början på en ny vecka och då ska man inleda den på ett väldigt bra sätt och jag har hunnit åstadkommit lite fina vinster med att sälja skitbra och fick en bra nyhet av My som jag var hos i lördags som hittade mina hörlurar som jag glömde när jag var på festen, vet inte exakt hur jag kunde bara tappa dom där men dom är iaf upphittade och jag blev extremt glad, dom är ju fna bäst!! Nu ska jag fan ta lite rast känner jag..fan va bra fantasitankar jag hade, på jobbet oxå?! BYYYYYYYE //M

Kommentarer
Postat av: dre

slå upp ordet omfatta i ett lexikon din noob

2009-07-20 @ 16:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0