Make your tuesday!

Då är man hemma från gymmet, körde ju bröst och triceps och det gick bra som vanligt annars så gick det galant på jobbet, sålde 8st så jag ligger alltid på topp! Snart så ska vi hela familjen här äta mat och kolla på film och kanske röka lite vattenpipa..ännu en trevlig kväll och det gör vi för att min syrra Amanda ska åka till Libanon och ska vara där i ca 5 veckor så det är klart att vi ska ha en familjekväll innan hon åker :D Lin är påväg hit nu och alla är snart på ingång + att jag kommer få nya hörlurar från Arre, han fixade dom från Onoff där han jobbade..FETT NAJS!! kommer lägga upp bild och berätta mer sen varför jag inte behöver betala för dom ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0