PATETISKT?!

Asså jag fattar noll asså, typiskt dom som vill verkligen krydda upp sitt liv och gör drama av allt som rör sig och gör en stor sak av det jag skrev om i det senaste inlägget, vafan jag var bara glad som alltid och ni som känner mig vet mycket väl vad jag menade med inlägget alltså..INGENTING!! var bara glad och skrev att jag är partyfixaren, lite ironisk som alltid med min humor och är bara mig själv men varför ska man missförstå och bara kollar snett på det jag skrev liksom hahah sluta upp med det där och börja mogna eller nåt, varför skulle jag ens vilja få massa luft och leka ball, det gör ändå inget nytta och jag tycker synd om dom gör gör det vafan..aja fattar inte att man kan göra en stor sak av det hela och sen så går det runt som ett rykte (vanligt) alla börjar snacka om det och shiiit vad var det jag sa egentligen =O hahah känns som om man är omringad av 14åringar när sånt händer...pinsamt!

Kan man inte bara vara glad och acceptera att man kan verkligen gilla sig själv och skoja om mycket här i livet ;D NJUUUT ISTÄLLET FÖR ATT KLAGA!!!

//M

Kommentarer
Postat av: Queenie

oj, var hela inlägget riktad motmig eller? jag skojade ju bara lite med dig!?

2009-07-18 @ 02:09:12
URL: http://queenieocampo.blogg.se/
Postat av: Queenie

aha okej, trodde det eftersom jag var typ den enda som hade kommenterat ditt förra inlägg.. ;P

2009-07-18 @ 12:30:10
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0