Den berömda ''JAKTEN''

Den berömda ''JAKTEN''


Jaaa ni det här är ni alla experter på och ni vet vad jag pratar om, tror inte det finns många som inte gillar den här s.k. jakten till ett förhållande. Det är oftast det som gör allt så jävla bra och intressant men brukar oftast inte ha något slut utan det kan ju hålla på i evigheter. Allt blir ju intressant när man inte kan få det man vill ha och ju närmre man kommer desto intressantare blir och då blir man jävligt nyfiken, man blir så fast i det hela. Jag tror verkligen att varför Emma var kvar under den tiden det var nåt mellan oss så handlade allt om jakten och jag tror nog att hon är besatt av den, hon ville verkligen ha mig och saknade mig när jag inte visade så mycket tillbaks, när jag betedde mig som en vanlig kille brukar göra och då menar jag att man bara dissar en för att tjejen ska bli värsta tofflan och bara jagar och jagar medan killen styr i själva trådarna och bara leker med henne..ett klassiskt exempel som man stöter på varje dag helt enkelt och det är vad jag tror som hände här, hon ville verkligen ha det så och jag var inte direkt den killen som håller på med sånt.
När jag förstog det hela så testade jag henne om det verkligen stämde så det jag gjorde var att bara inte höra av mig och dissade henne lite lätt i några dagar. Efter typ 3-4 dagar så kunde hon inte låta bli och skrev att vi borde träffas snart och jaa allt tydde på att hon saknade mig, hon ville inte att jakten skulle ta slut för annars så kändes det som om det bara var jag som anstärngde mig i det hela och då fick jag inte samma respons precis. Jag gjorde även det här 2 gånger och lyckades båda gångerna. Nu har hon iaf en kille och jag är glad för hennes skull, vet inte direkt hur hon lyckades där men det är bättre att hon har iaf nån som kan vara där för henne...tror nog jag valde rätt väg och det känns nästan för enkelt att styra tjejer ibland, lite tragiskt men sant.

//M

Kommentarer
Postat av: Johanna

sebbeee, tro mig... killar är inte så svårstyrda heller ;P

2009-06-16 @ 09:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0