En rolig version av kvällens festligheter...

Jaa igår så hände det inte så mycket eller det beror på hur man ser det..kan väl kortfatta allt lite roligt om hur dagen såg ut igår då =) Det började med jobbet som gick typ galant då jag, storsäljaren sålde 6 st och överglänste och alla var ju glada eftersom det var fint väder och vi skulle ju dra till Tanto (parken) och dricka lite samt käka lite korv. Vi drog dit och jääävlar vad det var alkohol, fyyfan vad dom bjöd på asså man fick typ ta 4-5 st var och då fanns det massa 7.0 cider, 5.2 öl, vin och rosévin =) Det var bara att ta liksom fast jag skulle ju inte dricka och det gjorde jag inte heller inte ens provsmaka när alla ville bjuda på lite. Men så smart som jag är så tog jag 4st 7.0% cider, en 4.5% cider och en 5.2 % öl i min väska för att ha det tills nästa gång jag ska dricka, 2 fyllor liksom!! ;D Men det var trevligt och dom flesta blev rätt så fulla och alla var nog glada, solen sken och det var galet schtek! Vissa blev nog lite för fulla och började sparka på engångsgrillar medan andra som var där var tydligen f.d AIK-proffs men det var ju svårt att tro det eftersom hans kropp såg ut som en tunna och hade värsta kofötterna samt ha nyligen blivit slagen av en tjej som tydligen gick på amfetamin så hans tänder var helt utslagna men vi blev kompisar ändå och han tog typ på mitt bröst men vi avslutade allt med en kram fast det var han som kramade mig medan jag var nära på att dö inombords av hans äckliga lukt och blodiga fingrar men orkade inte bry mig ;D SÅ störd som jag är!!

Senare skulle vi dra vidare till klubben Layers Cake eller vad den nu heter men så dum som jag var så hade jag inget leg. så det var lite synd. Lin var ju ändå rätt så sjuk, det var nog lika bra att åka hem så vi tog en taxi och Philip hängde med. Det bästa av allt var att det var den mest onödigaste taxi-resan nånsin vi tog asså, lovar er. Från Stureplan till Odenplan för 140 kr liksom, festaste bilkön och klockan var liksom 11 på kvällen så vi hoppade av vid Odenplan och tog 515 till mig, hämtade mina grejer och sen till Lin och sov ;D Philip åkte ju hem förstås...

Det var min kväll och nu ska vi dra in till Rålis och sola samt kolla på alla fjortisar, emos, töntar, coolingar, blattar, brats och all slags människoarter man kan hitta, som en djurpark kan man ju säga =) Sen så sätter jag på min fina högtalare med BRA MUSIK!!

GOT 2 GO!! BYYYYYYEEE

//M

Kommentarer
Postat av: Mimmi

min kompis jobbar på lakers cake.

Stället suger bajs! föurom när det var lil waynes night och när henok athido var där

2009-06-27 @ 14:33:05
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: dre

"Vissa blev nog lite för fulla och började sparka på engångsgrillar medan andra som var där var tydligen f.d AIK-proffs men det var ju svårt att tro det eftersom hans kropp såg ut som en tunna och hade värsta kofötterna samt ha nyligen blivit slagen av en tjej som tydligen gick på amfetamin så hans tänder var helt utslagna men vi blev kompisar ändå och han tog typ på mitt bröst men vi avslutade allt med en kram fast det var han som kramade mig medan jag var nära på att dö inombords av hans äckliga lukt och blodiga fingrar men orkade inte bry mig ;D"



Årets längsta mening

2009-06-27 @ 18:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0