Festlig även när jag är nykter...

Jaa  vad gjorde jag mer i helgen..jag var ju ute och firade André eftersom han tog ju studenten i fredags så vi drog till Toxic och det var ju inte så bra där precis men det förstog jag sen innan att det skulle ske, aldrig bra där längre faktiskt!!
Det var rätt så segt från början men det började bli liiite mer drag senare mot slutet men sen så åkte jag hem med Lin och vi var uppe rätt så sent, kollade på Stomp The Yard ;D

I lördags så festade jag med och då var det ju dags för att fira Jesper men han tog däremot inte studenten utan hans klass hade studentskiva?!?! Ofta man har det nu liksom hahha..dom hade iaf det jäävligt sent men kul var det iaf och alla var ju rätt så tankade och jag var ju fan jävligt rolig och var rätt så flummig faktisk, hade kul och det kändes lyckat efteråt men jag var ändå rätt så trött mot slutet då jag orkade inte dansa och det var fan för varmt att dansa för det var för mycket folk..vi var på Viper och dom hade bara övervåningen öppen liksom..SUCK!!

//M


Kommentarer
Postat av: dre

det blir vad man gör det till

2009-06-02 @ 19:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0