I love you man



Hemma igen och jag var på bio med Lin och såg på I love you man, en riktigt bra film och min humor faktiskt!
Jason Segel som var en av huvudkaraktärerna och som är även min favorit gjorde ännu en succé efter den absolut roligaste filmen i år ''Forgetting Sarah Marshall'' där han fick mig att garva ett dussintals gånger och aa man kommer ju ihåg honom som mest i serien ''How I met your mother'' som jag började kolla på för ett tag sen och något som jag har följt, skitbra serie faktiskt och där har han gjorde sin debut i Hollywood eller iaf för mig för jag har inte märkt honom så mycket annars i filmbranchen =)

Jason Segel


//M


Kommentarer
Postat av: din syrra amanda

såg ju oxå den, läste du det?

den var fett bra =)

2009-06-08 @ 17:02:52
URL: http://thelifebyamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

va kul att du lyckats skriva ett helt inlägg utan en enda punkt!

2009-06-08 @ 17:14:55
Postat av: My

vill också se i love you man :D

2009-06-09 @ 23:56:38
URL: http://www.pinksaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0