Ingen semester nästa vecka!! =/

Mina sommarplaner är halvt förstörda =/ Skulle ju på semester nästa vecka direkt efter Midsommar men det kommer inte att bli av helt enkelt utan allt förstördes pga ekonomiska svårigheter men inte från mitt håll inte utan det har med min brorsa och hans kompisar Arre och Sofie men det är ju mina kompisar oxå men aja ni fattar vinken..vi skulle ju ta sista-minuten resa till Spanien hade vi tänkt men Alanya skulle ju oxå funka, första bästa helt enkelt och då tog vi ledigt från jobbet vecka 26 men nu har inte nån av dom pengar för att kunna resa för vissa fick inte så mycket av skattedeklarationen och vissa har bara spenderat på massa annat...väldigt tråkigt!! Nu får man vara kvar i Sverige och jobba istället och ''njuta'' av det här pissvädret som inte leder nån vart..KUL!!!


Mallorca

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0