Jag talar ut...

Hallå!! Hinner ju knappt skriva längre här på bloggen, får helt enkelt skriva en hel del inlägg när jag har ens tid för att skriva precis som nu. Lite kort om vad som har hänt är väl att man har jobbat som vanligt och sen så har jag och Lin var i stan och shoppat lite eller rättare sagt..jag har köpt lite kläder =) Hon skulle köpa skor som var helt bestämt men hon fick typ panik när det var så mycket folk och hon pallade inte trycket fast vi var på massa olika skoraffärrer men lyckan fanns inte där då hon inte hittade hennes skor, vi skulle ta och fixa det på lördag då vi hinner att kolla mer på kläder och skor..det kommer säkert vara mycket lugnare men det var rätt så lugnt då vi åkte till kista c iaf. Jävligt varmt var det idag, vilket jävla toppenväder asså ;D Jag gillar verkligen det här livet, förhållanden är faktiskt min grej känner jag och jag trivs som fan med henne...det känns så rätt liksom =) Man brukar ju oftast ha en massa funderingar i början och har svårt med att välja vad som är rätt och fel osv. Jag känner att tryggheten finns alltid där och har inte så mycket att fundera på, vi vet själva vart vi har varandra och vi pratar om allt, är lite kompisaktiga och inte bara gosar hela tiden. SÅNT som jag har letat efter i ett tag, känner mig äntligen lycklig hela tiden. Förut så var man rätt så lycklig för det mesta men det var alltid något som saknades, visste inte alltid vad det var men det var iaf en sista pusselbit för att mitt liv ska kännas komplett och aa ni fattar säkert. Ibland så kunde den känslan bli bara värre och värre och det gjorde den i ett tag då jag var bara deprimerad av någon konstig anledning, kände inte så mycket mening för det jag gjorde här i livet utan bara jobbade samt tränade och inget mer liksom.
Nu har den tomma känslan försvunnit och till slut så har en ny känsla skapats och täckt alla tomrum jag har i kroppen, alla känslor känns så starka och äkta, känner att det bara bubblar i magen hela tiden och jag bara blir glad av att känna så som jag gör. Japp det var väl såhär det kändes när man var kär som tidigare men skillnaden borde nog vara att jag känner mig mer säker på vårt förhållande än tidigare och jag är bara allmänt glad hela tiden och även tacksam över det hela =)

Har ni verkligen känt den där känslan då alla bekymmer bara försvinner ifrån en, som att man har ett virus i sig som gör en motsats effekt och håller alla slags problem och bekymmer borta från kroppen..sprider bara glädje och lycka i livet liksom. Den känslan är fan BÄST!!

//M


Kommentarer
Postat av: Mimmi

babe känns det inte konstigt att du måste ha en tjej för att vara glad? borde man inte vara självständig och kunna göra sig själv glad även om flickvännen är typ toppen på i ett? Känns som om du bara är glad om du har tjej.



Jaja bara du är glad, hörs på söndag gullet!

2009-06-27 @ 14:31:58
URL: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0