När man glider ifrån varandra i ett förhållande...

Nu är jag här igen och jaaadet tog jävligt lång tid innan internet började fungera här i Solna verkar det som..när jag kom hem från jobbet så hade typ hela Solna ingen jävla uppkopling till internet och då blir man ju lite sne. Jag som hade tänkt att skriva massa jävla grejer och sen var man ju tvungen att dra till pappa och klippa sig och nu är klockan 10 redan och jag har inte mycket tid på mig att skriva för nu har det dykt upp massa andra saker som jag måste ta del av och det handlar lite om att vara stöd för min flickvän för det har hänt en del saker. Jävla ex asså, så jobbigt när vissa inte kan bara acceptera själva livet ibland...jag har vart där och jag har lärt mig från mina misstag över hur man egentligen ska beteé sig och gå vidare med livet efter ett förhållande osv. Så svårt med att gå ut från ett förhållande, inte så kul personligen och för att komma överrens om något som passar båda och när nån träffar nån ny och sånt jävla skit.
FUCKING HELVETTE allt det där, haha jag låter som jag själv är sur men jag vill bara uttrycka mina känslor över det hela för jag är glad som alltid nu och har gått vidare från allt sånt skit.

Kan bara säga att jag har världens jävla träningsvärk i ryggen, asså den DÖDAR mig!! Vi körde riktigt jävla hårt igår i regnet, vi körde massa fysövningar från en bok som en brottare hade skrivit så ni fattar att det är på hög jävla nivå och fyfan vilken belastning på kroppen på de flesta övningarna. Man fick nästan mjölksyraattack eller jag kanske överdriver men jobbigt var det och det kändes bra efter men fan inte kul när jag vaknade med världens äckligaste ryggvärk ända ner till svanskotan..SKITKUL!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0