''Plötsligt händer det''

Nu är man tbx från jobbet och från gymmet, känns riktigt skönt när man har gjort ett riktigt jävla bra pass och pumpat sina muskler. hade ju på mig mitt linne och pumpade som fan mina biceps. Kan väl säga att det ser riktigt bra ut ;)
Viktor ringde nyss och berättade sin sjuka historia som hände för några dagar sen, asså jag fattar inte men han råkar alltid ut för massa sjuka saker både bra och dåligt men ändå jävligt kul att höra. Kan tänka mig när han sitter där med sina barnbarn och berättar alla sina spännande historier och äventyr han har upplevet hahaha ;D

Kan väl kortfatta hans historia med att han och Philip var påväg nånstans på tunnelbanan och träffade på 4 män som snackade engelska, klart han ska hoppa in i deras diskussion och delta som alltid så dom snackade ett tag och det visade sig att 3 av dom var från Filipinien och var väldigt högt uppsatta inom politiken samt en svensk som oxå var väldigt högt uppsatt inom politiken så det var några täta snubbar som var i Sverige för att analysera lite inom politiken, samhället och speciellt ekonomin typ..seriösa grejer ;) Sedan skulle dom dra vidare in till stan till deras hotell och det var ju förstås det allra bästa Scandic hotellet, dom tyckte att Viktor och Philip var trevliga och bjöd upp dom på en öl. Dom drog dit och då stog dom andra för all dricka och dom snackade lite om allt möjligt om deras liv, vad dom gör medan Viktor och Philip pratade mer om deras liv och vad de jobbar med..självklart gör ju dom en stor inverkan och inflytande på gubbarna så dom var väldigt imponerande och det slutade med att dom tog deras uppgifter och gav deras kort för att alltid hålla kontakten om dom behövde något jobb eller nåt. SNACKA OM EN PÅ MILJONEN ATT SÅNT HÄR HÄNDER?!?!

Man kan ju säga som i Triss-reklamen ''Plötsligt händer det'' och visp får man några riktiga bra kontaker av snubbar som är väldigt uppsatta inom världspolitiken och skatteverket eller vad det nu var. Detta händer bara Viktor säger jag bara ;D

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0