Ta dagen som den kommer!

Nu ska jag berätta om gårdagen som var faktiskt bästa på lääänge för det var ju sooool och faan va varmt och sköönt det var..lite ledsen över att jag vaknade rätt så sent eller det var nog strax över 1 då tanken var att jag skulle vakna lite tidigare förstås för att vara ute i solen och utnyttja vädret liksom men så blev det inte och det var mamma som väckte mig..hon sa att hon och hela familjen var på eriksdalsbadet och stekte vid solen så jag ringde Lin och efter några timmar som man fick vänta så åkte vi direkt in dit och gjorde dom sällskap..solade rätt så mycket och hade även med mig min högtalare så det var rätt så najs med najs musik och att man känner solbrännan smyger in sakta men säkert =)
Senare mot dagen så åkte jag faktiskt hem till Lin och då kollade vi faktiskt på film..vi såg Taken!


Betyg: 4/5

Det var mysigt och jag sov där med..
Så ni alla vet som ni även kanske har förstått så är jag faktiskt på G med en tjej här som heter Lin och det går rätt så bra nu faktiskt, känner mig riktigt säker och trygg med henne så jag tar dagen helt enkelt hur den än kommer så det som händer händer =) Enkelt att leva livet, bara om man vet hur man gör det! ;D

Var med henne idag med efter jobbigt och vi hade det rätt så mysigt, lite picknick med kyckling och keso MUMS!! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0