7 veckor utan alkohol tills idag

MIIIIDSOOMMAR!!! FAAN VA NAJS OCH HELVETTE VAD JAG ÄR GLAD! =) Vet inte direkt varför jag uttrycker mig så mycket och varför jag har detta humör men det kan nog bero på att jag ska dricka och festa galet idag!! 7 veckors väntan och nu ska alkohol in i mitt blod igen whahhaha ;D Låter som en jävla alkolist som behöver sin överlevnadsdryck eller nåt men vafan om man har hållt sig så länge och vart på 8 studentskivor, 3 slutskivor och typ 5 studentmottagningar utan att dricka en endaste droppe så måste man få applåder aav alla som går förbi mig  haha nejmen jag tycker att det är riktigt starkt gjort och ett bevis vad jag kan åstadkomma med när det gäller vilja och inställning. Folk som har klagat och tjatat på mitt drickande, drack fan varje helg och ibland både fredag&lördag så jag vet mycket väl hur beroende jag kände mig, attach to alcohol kan man ju säga men nu har jag klarat en lång period och nu är det dags att bryta den trenden med att fira midsommar på bästa möjliga sätt!! Men ni kan ta det lugnt, jag kommer inte komma tillbaks igen till mitt extrema drickande och göra som jag har gjort förut utan nu kommer jag dricka bara vid speciella tillfällen, har ju kul annars och har haft det på alla slags evenemang då drickandet kändes som ett måste fastän jag var spiknykter och drack endast vatten =)

Det blir iaf kul att se hur mycket jag pallar dricka och hur full jag kommer bli eller rättare sagt hur snabbt jag kommer att bli riktigt jävla packad ;P Någon som vill tippa?!
Har iaf köpt 4st Sofiero 5,2% och 35cl Koskenkorva =) Lagom för mig och aa man får helt enkelt önska mig lycka till!!
Var jag ska vara när jag dricker och festar hårt på midsommar?! Jo jag ska faktiskt vara hos Karin =)



GLAD MIDSOMMAR!!!!!

//M

Kommentarer
Postat av: Tony maamari

vafan om man har hållt sig så länge D Låter som en jävla alkolist som behöver sin överlevnadsdryck .

Jag älskar dig .kram

2009-06-25 @ 16:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0