Min nya favoritklubb!!

Nu är det lördag fast det känns som om det är en söndag då tiden går förbi rätt så snabbt och även om man inte har gjort så mycket, typ kollat på tv för det mesta och lite annat så är klockan redan 5 liksom. Kan iaf säga att klubben igår var jävligt najs och det verkar som om jag kommer gå dit mycket oftare, det som jag gillade mest var fan musiken..fyyyfan va bäst musik det var och rätt så stort var det oxå =) Skönt att en ny och även bra klubb har kommit fram men jag var inte direkt så taggad för att festa galet igår utan jag drog vid 1 till älsklingen och kollade på film istället, var fan jävligt trött fastän jag drack massa energidryck. Nästa gång jag drar dit så ska det vara med mycket mer folk och tjejer ska ju självklart oxå med, annars blir det inte lika kul eftersom vi var bara grabbar och ingen gillar direkt att dansa och jag var den enda som var ändå lite pepp på att dansa till dom bra låtarna lite för mig själv men vad ska man göra?! Själva lokalen där hade 2 dansgolv och det mest unika var att dom hade en s.k. bur i mitten som var ett dansgolv haha lite annorlunda men ett inglasat rum som såg ut som ett stort rökrum och högtalare där inne så det var väl helt okej och sen så fanns det 3 barer men typ överfullt och stora köer lite överallt. Fullt med massa brats och sliskiga typer fanns det gott om..det var även svårt att hitta fula tjejer där eftersom alla var typ riktigt fräscha och överfixerade såg det ut som, positivt för alla andra men dom flesta var rätt så stroppiga, alltid kul att döma folk whahahha ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0