When it was good

Hallååå!! Två mottagningar blev det igår och dom vart lyckade, god mat var det ju förstås men det allra roligaste var ju att jag var den enda kompisen till Saffa på hans mottagning när jag kom för det var bara massa vänner och lite släkt där annars så det vart lite kul =) Sen så skulle jag vidare en stund till grannen Henrik och där var det exakt samma..jag var den enda kompisen men kul var det iaf och då träffade man även på Party-Niklas som är granne till Henke och hade stor fest förut hos honom medan jag och Henke var bartenders..fett kul var det och vi kommer få ett nytt uppdrag den 22 Augusti då det blir mer folk oxå, 80 pers kommer och jävlar vad kul det kommer att bli =) Vi fick ju 500 kr var förra gången, vi jobbade liksom i 3 timmar men vi hade kul så varför inte liksom ;D

<---Party Niklas

Senare kom ju Bikke, André, Tobias och Elof till Saffa så vi alla drog ju vidare in till stan och sedan till K15 där slutskivan var. Det var rätt så kul faktiskt och man kände ju en hel del, musiken var rätt så bra då och då men det är en för liten klubb och det jobbigaste var nog att alla tappade massa glas hela tiden på dansgolvet så man fick massa glasbitar som fastnade under skorna eftersom det var klibbigt oxå..

Senare åkte jag hem till Lin och kollade på massa filmer och vi sov typ runt 5-6 tiden på morgonen haha ;D

//M


Kommentarer
Postat av: henke

hahaha skööön Niklas

2009-06-06 @ 23:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0