You make my day

Jävla skit inlägg försvann när jag skrev värsta bra grejerna så jag orkar inte lägga ner lika mycket tid nu när jag är sönderstressad oxå!! Kan väl säga lite kortfattat att igår var det riktigt kul då vi festade ordentligt eller rättare sagt, jag festade ordentligt för jag var packad som fan och var glad typ för ingenting som hon på russinpaketet =) Nejmen jag var visst glad för en orsak en väldigt speciell orsak och det kan ju inte vara mer än bara en viktig person i mitt liv som är en nykomling faktiskt. Lin du gör min dag och livet blir bara bättre och bättre för varje för varje dag som passerar i mitt liv.

Ni vet mycket väl om det kända kärlek+alkohol+fest=kaos men i detta fall som var just igår var faktiskt lyckat, det kunde ha blivit något för vi hade lite småtjafs för typ ingenting men jag behöll lugnet och var bara glad hela tiden..så mycket som jag har saknat alkoholen och så kär som jag är så fixar allt sig =D

Nu måste jag fixa mig lite, väntar på att Lin ska bli klar och sen så drar vi vidare till min pappa..vi ska äta en trevlig familjemiddag ;D Dom kommer nog älska henne fast det är inte som om jag känner någon press eller så men det är kul att jag får äntligen uppleva sånt här..jag brukade fan drömma om såna här händelser och nu har allt kommit till uppfyllelse! GAAAAH ÄR HUNGRIG!!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0