Den riktiga Fredag den 13:e

Imorgon är det Fredag den 13:e IGEN!! Det som är mest komiskt är att det kommer att komma en tredje gång i november månad och det är fan inte kul asså...har det nånsin vart såhär många gånger på ett enda år?!
Tror nog att denna gång är den riktiga otursdagen och därför så vill jag inte heller gå ut och göra något utan jag vilar hemma hos pappa på säkra sidan och har en lugn kväll =)
Har ju ändå sista matchen i serien mot Bele Barkarby igen och jag hoppas Max får spela för då blir det jävligt kul ;D Förra gången han var med så vann ju vi borta mot dom och närkamperna med Max var alltid lika kul!

När jag blir riktigt frisk igen för jag är fan fortfarande sjuk, är väldigt täppt i näsan och snuvig så när jag börjar bli riktigt frisk så ska jag köra mega deff och jävligt hårt på gymmet då jag ska öka som fan på styrka och göra mig redo inför den härliga våren!! ;D Nej nu måste jag in i sängen och sova framför tvn...måste upp 6 imorn för att hinna med träningen klockan 7 i Alvik, WISH ME LUCK!  ;D

//M

Kommentarer
Postat av: dre

det är fredag den 20e nästa vecka. VAD KOMMER ATT HÄNDA?¤#=I%)#¤/#%761

2009-03-13 @ 17:33:07
Postat av: mimmi

Du var med mig fredag den 13. det va ju min lycko dag remember!?

2009-03-16 @ 13:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0