En ny vecka, en ny utmaning!

Oj vad klockan är lite, vaknade precis i tid och har hunnit äta frukost samt fixa mig, det enda som fattas ju nu är att fixa håret och det vet ni att det tar inte så lång tid att göra det precis så innan jag drar så rufsar jag till håret lite med mitt vax och sen är det bara att tuta och köra påväg till jobbet! ;D

Måndagar brukar oftast vara ganska så lugna och hemgångsmål eftersom det är sista gången vi använder det materialet eftersom det kommer ett nytt imorn så det kna vara en untamaning att sälja mycket och jag brukar oftast vara bra på såna här material men oftast efter lunch då jag säljer på nästan  varenda samtal, är lite grinig på morgonen när jag får så otrevliga kunder ;P

Men det är iaf en ny start på veckan och jag har blivit lite friskare men inte helt och hållet så jag tänker inte träna något idag utan bara att vila och köra på en extrem diet denna vecka för att tappa lite fett som jag har lastat på mig med alla buffér som jag hade förra veckan...måste börja köra på allvar.
Nog om allt det här, det är dags att fixa frippan och sen dra vidare..hörs sen!

CIAO!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0