Förste person som har sålt Iphone på Telenor!!

Vilken dag, vilken underbar dag hörni =) Det har gått galant och det började med ännu en sovmorgon då man sov så djuupt och sedan var det bara att vakna, raka sig, klä på sig och in direkt till Alvik då dagen började med buffé. Maten var väl sisådär men pajen är ju alltid klockren!! Efter det så var det jobb och idag fick vi faktiskt in Iphone in på Telenor, vi är dom första som kan sälja mobilen och det är Apple som har bestämt vilka priser det kommer vara, alltså  vilket slags erbjudande och dom var inte dåliga faktiskt. Vi har fått in både 8gb och 16gb med färgerna svart och vitt..
Efter såå många begäran på att Iphone ska säljas hos Telenor, alla kunder som väljer att sluta hos oss eftersom dom vill ha Iphone och all väntan är över..nu har vi mobilen och till väldigt bra priser.
Jag är troligen den allra första som har sålt Iphone hos Telenor!! ;D
Eftersom butikerna inte har börjat sälja dom än och vi är dom ändå, samt dom som jobbar i Härnösand och det är bara jag som har sålt den så jag är nog nästan helt säker på att jag är den första som sålde mobilen..JÄVLIGT STOLT ÄR JAG! ;D

Sålde för erbjudandet: 299ab 170kr förhöjda avgifter= 469kr/ mån med en minuttaxa på 29öre/min till alla operatörer i hela Sverige samt det fasta nätet. Man får ringa för hela 299 kr varje månad, 170kr är det man betalar för själva mobilen i 24 mån. 8gb minneskort.



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0