FUCKING SJUKDOM!!

ÅÅÅÅH, nu blir man plötsligt dödsjuk och kan inte jobba, kan inte ens vara i närheten av någon för jag känner mig jävligt smittsam!! Är jääättesnuvig, ont i halsen och äckligt täppt i näsan..snacka om värsta sjukdomen!! Kunde fan inte ens sova igår, kändes som om jag skulle kvävas till sömns, var typ tvungen att koncentrera mig på att endast andas med munnen och då går det fan inte att sova, tror det blev till slut 2 timmars sömn och en rinnig näsa på köpet, JIPPI!!

Vaknade och kände inte för frukost utan jag åkte direkt till jobbet och gjorde provet inför Försäkringsförmedling..det heter FARL-provet eftersom vi had en FARL-Utbildning. Provet gick väl sådär eller jag tror jag kommer att lyckas, det var 24 frågor och för att bli godkänd så krävs det 80% alltså 20 rätt. Hoppas att allt kommer gå bra och att jag får mitt diplom som jag tänker faktiskt rama in och hänga upp i mitt rum *STOLT* =)

Nej nu är jag hemma igen och tänker typ vila lite, kolla på filmer och sova lite till..kommer med fler inlägg om jag orkar...

//M

Kommentarer
Postat av: dre

kvävas till sömns? wtf

2009-03-23 @ 17:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0