Old friend back on track! ;D

SHIT va längesen det var sen jag träffade eller ens pratade med Erik, vi var ju fan skit tajta förut och snackade om allt, hängde med varandra hela tiden och gjorde massa saker..fan va jag har saknat honom, massa minnen tillsammans =)
Nu så tog han modet och började prata med mig, egentligen så har vi båda vart jättedåliga på att ta kontakten med varandra och vart båda lite upptagna med annat men nu verkar det som att vi har tagit ett första steg framåt och ska ses nu i helgen faktiskt, ska bli jävligt kul att se honom igen och ta igen allt som har hänt på sistone...jävligt kul att det här skedde faktiskt, behöver någon att prata med och speciellt en så bra vän som honom.

NU BLEV JAG ALLT MER GLADARE!! ;D


Fixade fram en bild på mig och honom..ca 3 år sen var det då bilden togs ;P

//M

Kommentarer
Postat av: movemi

no way fucker!

Jag vill verkligen höra hur det är med honom och hur han har det.

Det va ju bara för ett år och 3 dagar sedan ni träffades.

På din 18 års dag surru :D



Jaja long time ni seee

let me know what's in and what's out with the guy..

2009-03-04 @ 20:51:13
URL: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0