PAAAARTYYYY!!!

Haaallååå nu är jag på bra humör vett ni ;D jag ska nämligen ut och jag har inte vart såhär taggad på ett tag faktiskt =) Kan väl berätta först vad jag gjorde igår eller det var inget speciellt men jag var hos Mimmi och lekte lite..sen så åkte jag hem till Max och kolla på film men var för trött för att se hela filmen så jag däckade på soffan och sen så har jag spelat match idag och vunnit över Bele Barkarby med 6-2 tror jag och Max spelade :D Jag gjorde 4 poäng (1 mål. 3 assist) Efter matchen så åkte jag och Max hem till mig och spelade lite Nintendo Wii och nu är jag hos Max och ska snart dricka lite mellan öl!! ;D

Ikväll blir det Club Infinity, en ny klubb som är faktiskt gamla Ice...ligger iaf i Stureplan och man får helt enkelt hoppas på det bästa!! Det finns 3 dansgolv vilket är väääldigt positivt eftersom då har klubben 3 chanser på att imponera lite för mig så att jag kommer att börja gilla stället..får se hur det går ;)
Kommer dra en slutsats imorn om vad jag tycker om själva haket...ska iaf dit med Max, Tofflan och sen så blir det Sollentuna-brudarna ;D Längesen man träffa dom, detta blir spännande!!

Nej nu jävlar är det feeeeest!! ;D

//M

Kommentarer
Postat av: dre

Du vet att Infinity är precis som Ice, fast med annat namn?

2009-03-15 @ 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0