Rayman Raving Rabbids på köpet! ;D

Oj nu börjar det bli sent här och jag är jäävlgt trött ska ni alla veta, har ju kört lite på gymmet men inte värst mycket men det var ju som sagt längesen jag tränade och jag körde intensivt i 30 min på crosstrainern och det räckte för mig att trötta ut kroppen ordentligt!! Känner iaf mig mycket friska och ska faktiskt gymma imorgon samt så har jag träning i innebandy men endast juniorträning som jag ska hålla i, capitano you know ;) Anders (tränaren) kommer vara lite sen eftersom han ska kolla på AIK-Täby innan, jävligt intressant match då det är bara några matcher kvar av serien och en hård kamp om guldet, tror nog det blir mellan Täby och Warberg som tar det men då är ju bara endast serien dom vinner, dom som vinner hela SM tror jag nog Warberg blir eftersom dom är ett mycket starkare lag =)

Pappa gav mig iaf Nintendo Wii och jag fick med Wii sports samt Rayman Raving Rabbids, ett najs spel som Sebbe från jobbet prata om idag tillomed och så fick jag den haha vilket sammanträffande :D nu ska jag iaf lägga mig och ladda om inför en ny dag på jobbet samt träningen imorgon kväll!



GOD NATT!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0