The good old days brings back bad memories...

Hallåå! Kan väl berätta att Erik kom hit igår kväll och shit vad längesen det var sen vi träffades, vi snackade om gamla minnen, lite om livet och lite allt möjligt. Vi hann spela lite Nintendo Wii då man oxå ägde honom på alla spel och sedan kollade vi på Ballar av stål..en trevlig kväll helt enkelt =)

Alltid kul att träffa gamla goda vänner då man drar upp oftast den gamla goda tiden, nu när man tänker tillbaks så känns det som om jag inte hade så stora bekymmer som jag har nu men egentligen så hade jag större, det är bara massa bilder som lurar och visar nästan alltid det bästa från det förflutna, inte den mörka sidan av livet som gömde sig och dök upp när man minst anar det. Äh, orkar inte tänka på allt det här igen och nu känner mig så jävla trött, var fan nära att däcka framför datorn men jag tänker köra på en bättre taktik då jag är uppe till 10 iaf och då kommer jag slockna på en gång..annars kommer jag säkert sova i några timmar, vakna upp mitt i natten och inte kan somna om..inte kul det =/

Känner mig lite stressad nu över kryssningen på påsklovet då vi är bara 3st i hytten och vi måste ha en till..vet inte vem som kan vara en bra kandidat men det måste lösas så fort som möjligt innan priserna höjer pga uppbokade hyttar och då blir det jäävligt dyrt.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0