TACK ALLIHOPA FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!! <3

GUUUD VILKEN UNDER KVÄLL VI ALLA HADE! ;D
Allt blev verkligen så jävla lyckat till slut och det var bara lite synd att några inte kunde komma men älskar verkligen att så många dök upp på min dagen-innan-födelsedagsmiddag =)
Vi alla åt, hade trevligt och det var lite sång, skålar, tal, en underbar present från mina kära sumpan-flickor =)
Det var en krona som jag skulle menat ha på mig heeela kvällen men den blev snodd senare mot kvällen på nivå 22 och jag tror jag såg den skyldige men det kan oxå vara så att hon hade oxå lika bra vänner som jag och gav en krona, vem vet?! ;P Det var iaf jääävligt gott och billigt för sååå mycket mat!!


Jag och Sinika med min fina krona

Testade sushi fastän jag har gjort det förut men tänkte ge det ett till försök, det blev myyycket godare andra gången och jäävlar vad det var gott till slut ;D Prövade ju wasabi som jag visste var lite stark men jag lastade på och lekte lite ball inför alla andra med att säga att jag inte skulle ge nån reaktion..tvärr så blev det ett jävla liv i munnen och speciellt näsan då det brann som in i helvettet!!
Som grädde på nosen så fick jag en jättefin bananbåt som jag tror var specialbeställt av min bästa vän Mimmi, hade för mig att hon kirrade det på nåt sätt..fick iaf mest banan och mest glass av alla med ett litet paraply på köpet! ;D
Det var en jävla tjat om min blogg och hur jag skriver och massa sånt, mest hur jag skulle skriva detta inlägg men jag kör bara som jag vill och det är mina tankar som styr mitt skrivande så jag hoppas alla blir nöjda med detta fina inlägg =)
André var iaf bäst på bordet då han hade mycket att säga till mig och satt på andra änden, skrek ut sitt tilltalande och då måste man ju svara på bästa möjliga sätt och skrika tillbaks med ett bra framförande så alla hörde =)
Viktor var bästa berättaren igår då han nämnde typ heeela sin resa till Amsterdam och jag tror nog att mer än halva bordet böjde sig fram för att höra alla fina lustigheter, vilka jävla upplevelser han har fått därifrån hahaha, inte mycket att nämna i bloggen precis..tror det är lite för mycket censur på den biten.

Nog om middagen, efter det hela så var det ett svårt val att besämma vart jag skulle vidare någonstans..fick välja mellan sumpan-tjejerna eller alla andra och eftersom sumpan-tjejerna var under 18 eller alla förutom vuxna Mira så skulle dom på nån fest i Tyresö.
Det blev till slut dom andra eftersom dom hade även lite planer för min del men jag får följa med sumpan-tjejerna en annan gång och festa galet =)
Vi drog till Biljardpalatset fast inte alla eftersom vissa andra vill ut och klubba, Viktor och gänget drog till sorgliga Huset och Mimmi, Johanna och Naelia drog till nån annan klubb. Adde, Matilda och André drog hem så det blev FUKKA UR-TEAMET Jag, jesper max och stefan som fick gambla lite biljard! Det gick inte så bra för min del men alla andra körde galet kattination iaf och showade på biljardbordet..jag  var nog lite för berusad för att visa alla mina skills men det blev iaf skumpa som jag bjöd på! ;D
Det var nog allt för kvällen, resten var bara djup sömn för min del.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0