MIN UNDERBARA HELG!! ;D

Nu ska jag ta allt och sammanfatta lite om vad som har hänt hela helgen =)

Fredag: Efter jobbet så drog jag, Teo, Franzén, Patrik Elias och hans tjej till Biljardpalatset till en början för att ta några afterwork öl och spela lite biljard..hade faktiskt turen med mig och vann faktiskt 5/5 matcher, jääävligt bra ska ni veta ;D

Efter att ha spelat i nån timme så drog vi vidare till en pub som heter Mosaik, Teo och Elias brukar hänga där och känner dom som jobbar där..ett litet mysigt ställe där en stor stark kostar 28 kr så det var rätt så najs! Vi räknade timmarna och vi var där fan i typ 3 timmar och drack typ 3 öl var, det var dags att hitta något ställe och vara innan vi drar ut och flippar!!

Det blev fan hemma hos mig där min syrra hade en fest med massa kompisar i hennes ålder och det gillade tydligen Patrik och var fan nära på att haffa nån ;P nejmen vi blev fler och var till slut 8st som satt i mitt rum och drack lite bira som jag bjöd på helt enkelt..skitkul att skrämma småungarna iaf =)


Efter lite kuddkrig och massa shottar så var det dags att dra in till stan då vi mötte upp en polare till och begav oss till Dovas City där det vart KÖ?! hur fan kan det vara kö på dovas, seriöst asså ;P det är ju ett sunkhak där man bara dricker för att gå till den riktiga festen, man fööörar bara och inget annat men tydligen så vart det heeelt fullt och vi fick stanna utanför i typ en halvtimme, vakterna var typ överlyckliga och jättestolta ;P Vi tog några öl, berömde Bosse som var värsta kungen där och haffade typ alla brudar och började planera lite för vad som hände härnäst..vi gick runt lite i stan ltie vilsna sådär och hade inte riktigt bestämt vad vi skulle ta oss till men det blev The Ancher iaf men tyvärr så var det 20årsgräns och alla kunde inte komma in så vi skippade det och prövade på Patricia men där vart det 23årsgräns så neeej, inget festande på ett tag och jag började frysa som fan och blev ju fan nykter men till slut så hittade vi rätt och drog till Medusa ;D Vart där en gång med Viktor efter en skiva med några konstiga brudar men kul var det..iaf det vart kul ändå där och vi rockade FEEETT! Drack jäävligt mycket eftersom jag blev bjuden på en del öl som smakade ärligt talat PISS!! Men kvällen vart najs och vi sov hos Teo till slut men jag mådde lite dåligt så jag tog en svart taxi hem =)

Lördag: Match kl. 13.15 mot Bele Barkarby och jag mådde fan inte bra..trodde ärligt talat att jag skulle spy på planen men så vart det inte utan det gick skitbra och vi vann till slut med 16-5..vi vann sista perioden med 13-2 så det vart typ nästan mål på vartenda anfall, jäävligt kul! Gjorde fan 5 poäng och var back ;D
Senare så drog jag in till Kista galleria med Bikke, Andre och Nisse för att köpa en grej till Nintendo Wii..fick ju spelet Call of Duty World at war och då måste man ha en zapper till den för att det ska vara sååå realistikt som möjligt =)





Efter det så skulle vi hem och fixa oss lite inför festen hos Karin, åkte sedan hem till Henke där vi alla var hela gänget och förade lite..sen var det dags att åka in till bromsten och festa galet men såå galet vart det inte utan det blev en riktig korvfest, lite kul var det väl men inte så värst ;P
Det roligaste var ju när vi tömde kylskåpet och det var feeett gott! =) Det tråkigaste var på slutet då jag märkte att min plånbok var borta och att nån hade bestulit den..jääävligt irriterande och onödigt tycker jag.
Har spärrat korten och allt men det är bara sååå jobbigt att fixa allt igen, måste iaf skaffa ett nytt id-kort och det kan vara bra för jag var såå jävla ful på bilden.

Söndag: Sov ju hos André och var tvungen att åka in till Sätra för att vi skulle till kyrkan och sörja min morfar, dom pratade en massa arabiska, sjöng och jag vet inte vad så det vart ju bara boring eftersom jag orkade inte lyssna eller angstränga mig över det dom sa utan ville bara att tiden skulle rinna ut, till slut så gjorde den och det vart lite fika och sen så åkte vi alla till mormor och åt lite mat. Kvällen vart redan planerad för att fira min andra syster Finicia som fyllde 14 år däremot och då skulle vi bara vara hemma, äta och kolla på nån film.
Vi såg på Ratatouille och den var ju gryyymt bra, trodde verkligen att den skulle vara dålig men jag hade fel =)


Kvällen fortsatte hos min brorsa då vi såg på White Chicks och sedan var det egentligen bara hem och sova men Sofie skjutsade hem mig och under hela resan så snackade vi lite om allt möjligt och speciellt om mig och mina problem så vi satt ju och snackade ett tag till utanför min port och det vart jag riktigt glad över =) Kändes skönt att få ut allt och få så mycket feedback..TACK SOFIE!! <3

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0