WHAT HAPPENS IN VEGAS STAYS IN VEGAS

Sådär jah, nu har man sett avsnittet och ätit upp all min mat och känner mig redo för att ta lite nyheter här för er kära läsare =) Det är så att jag fick ett sött inlägg av min vän Julia som bor i Täby och som jag känner genom Malin min granne, vi har festat ett antal gånger med varandra och nu är det dags igen för lite party fast på deras skiva då istället..så jag kommer ju träffa igen alla söta Täby-barn och det var faktiskt ett tag sen jag träffa alla dom, senast var nog för mer än ett år sen på nyår då jag firade det hos en av dom som heter Edith..det var trevligt och så och hon har ju en stor villa så det kan man ju inte tacka nej till ;D

Så den 3e april är det skiva på Café Umbra men vettefan vart det ligger eller det stog att det var på söder men jag har iaf inte hört talas om stället men däremot så är det en från jobbet, Elias, han kände till stället och det förvånar inte mig för det enda han gör om helgerna är att stöka till med lite festande lite här och var ;P
Han sa iaf att det var ett helt okej ställe men grejen är att om det är studentskiva så brukar det oftast vara mest skönt folk och nu är det ju täby-barnen som har det och dom är ju störtsköna ;D
Kanske lite brats här och var men det är ju därför jag utrstålar så mycket med min sköna inställning till fest och dans...dom andra killarna är ju ganska så lugna och inte så fippade som jag precis så därför kände typ alla igen mig på Täbyfesterna och då vill ju Julia såklart att jag ska komma till skivan och utstråla lite mer glädje till alla och få skivan att bli helt enkelt BÄST! Så jag kommer fan gaaalet på den skivan och det är ju en fredag så det är ju mer än bara perfekt liksom!! Temat är däremot Las Vegas och det är ju oxå jävligt najs men saken är att min fantasi är inte igång just nu och jag behöver lite inspiration för att ta reda på vad jag ska vara för något ;P asså det kanske räcker om jag är lite schteekig med en najs skjorta och snygga jeans som en riktig gambler och kanske en slips för lite mer utrstrålning men då skulle det vara ännu mer bekvämt om jag fick lite råd av er alla som läser det här..så frågan som jag ger nu till er alla är ''VAD TYCKER NI JAG SKA VARA PÅ LAS VEGAS-SKIVAN?!''



//M

Kommentarer
Postat av: dre

dragqueen

2009-03-04 @ 19:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0