ÄNTLIGEN STÅR MAN I BOSTADSKÖ!!

Faaan va najs!! Nu står jag bostadskö i Solna och bara väntar tills jag får nån lägenhet!! Visst jag vet ju att det kan vara så att man väntar tillomed i flera år eller så men som sagt man vet ju aldrig och jag är inte så jättekräsen precis utan jag har valt allt som har med Solna att göra och hyran ska högst ligga på 5000kr samt att det ska vara 1-2 rum och inget mer med det...om man är lite mer flexibel så blir det lite lättare att kunna få ett erbjudande så det är bara att hålla tummarna men inte ha för mycket förhoppningar för det leder ingen vart.



BTW så var filmen Center Stage som jag såg igår riktigt bra och hon som är huvudrollen är ju grymt jävla snygg och hennes kropp OOOOOOUF, sån tjej måste man bara haaaaaa!! ;D Fett najs och det var ju det som gjorde allt så mycket bättre och intressantare men jag trodde att det skulle vara lite mer dans så som Step up liksom men det var lite mer balett men den var ändå najs =)

Betyg: 4/5

Men nu ska jag faktiskt umgås lite med släkten som kom över för en stund sen och sen är det dags att flytta till brorsan ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0