Hittat en jämlike...

Glömde fan säga att jag och Lin var ju på bio igår och det var faktiskt en bra avslutning på dagen. Vi såg på Fast & Furious, den var rätt så najs faktiskt eftersom det skulle ju vara rätt så enformigt om filmen bara handlar om bilar och race hela tiden eftersom den här är ju 4an kan man säga så den hade lite story i sig som gjorde det hela jävligt bra och oooj vilka bilar som fanns med..kan ju inte direkt så mycket om bilar men härliga var dom iaf och det var ändå lite race i filmen som var grymt!!


Betyg: 4/5

Var ju senare med brorsan och gänget och vi bestämde oss för att se en riktig klassiker nämligen American History X och då fick jag lite inspiration av Edward Norton, den kroppen vill jag fan ha i filmen..tror nog att jag har nästan dom formerna men det ska jag fixa nu inför sommaren iaf, upp till bevis!!!





//M

Kommentarer
Postat av: movemi

Hate what he is standing for, but I love him.

2009-05-24 @ 14:49:27
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: niinoow

Älskar denna film! Den är så bra

2009-10-13 @ 01:30:38
URL: http://niinoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0