Löning om en vecka!!

God morgon!! Trevligt var det igår fast rätt så sent kom man hem och jävligt trött är man nu men det blir oftast bara positivt på jobbet då jag brukar oftast sälja bra eftersom jag är jävligt lugn och sansad men det negativa är att jag brukar oftast komma försent till jobbet när jag har sovit så dåligt och hör knappt väckarklockan...idag är det måndag och det är bara en vecka kvar framtills löning..rätt så skönt att se fram emot och då tänkte jag köpa lite grejer.

Köplista:

-Innebandy skor
-Innebandy klubba
-Ett par vans/sommarskor

Mer kommer jag inte på just nu men det kanske kommer lite senare...måste iaf tbx till jobbet nu, skriver mer sen!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0