Lyckad söndag!!

Sorry för att jag inte skrev nåt igår men vart lite upptagen med massa annat..jobbade faktiskt från 12-18 igår och sålde mitt personliga rekord på 8 försäljningar!! ;D Det var jävligt najs och mycket svar bara för att alla var ju hemma liksom. Sen drog jag hem och lämna grejerna och ut igen för att dra till sumpan och träffa Mira, Sinika, Elin och Lisa så det var ju trevligt och det blev en bra avslutning mot kvällen då jag och Sini kollade på Forgetting Sarah Marshall..fett rolig!! ;D



Betyg: 4/5

//M


Kommentarer
Postat av: dre

Mila Kunis är fett snygg i den filmen

2009-05-11 @ 19:21:41
Postat av: frida

haha max kan den där sången han sjunger i den!:P testa han;)

2009-05-14 @ 00:18:13
URL: http://haringen.blogg.se/
Postat av: movemi

Älskar filmen!!!!!!!

fan jag pissa fan nästan på mig!!

2009-05-15 @ 13:45:44
URL: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0