Money on my mind

Nu är man hemma och det är bara att packa ner grejerna för jag ska iväg snart till pappa..behöver lite kläder och datorn såklart, kan ju inte leva utan den (a)
Jobbet gick väldigt trögt idag, inte så mycket svar och jag fick bara massa otrevliga typer och det var knappt nån som var intresserad så jag fick bara iväg en försäkring men det är bara att tagga till på söndag då jag kommer att jobba in lite extra från 11-19 så det blir som en hel arbetsdag..rätt så tufft men alltid bra med extra pengar ;)
Ikväll kommer jag antagligen bara ta det lugnt hemma, kanske kollar på nån film eller nåt med familjen men mer än så blir det inte och imorn så ska jag ut och ta en joggingtur..tänkte lite lätt joggning i en timme borde sitta fint =)
Nej nu måste jag fortsätta med det andra...

//M

Kommentarer
Postat av: ...

Tycker du är en mega duktig bloggare.

Kul att en släkten bloggare :)

2009-05-08 @ 22:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0