Orginalet av hur ett sexpack ska se ut!!

Gooood morgon!! Jaa igår så jobbade jag ju till 4 eller snarare halv 4 eftersom vi var så duktiga och gjorde klart vårt mål och jag sålde Trafikolycksfallförsäkringen hela dagen och nu har jag hittat det bästa knepet på att sälja, vet exakt hur jag ska säga, vilken ton jag ska använda och allt!! Sålde 6 st men kunde lika gärna ha sålt 10st men det var bara för att dom inte hade med sig sina uppgifter och det kan faktiskt hända men dom ska jag återkomma till antingen imorn eller på måndag =) Direkt efter jobbet så sprang jag ner till gymmet och körde jävligt hårt på Crosstrainer-maskinen i hela 45 min på väldigt hög nivå..jäävlar vad jag krigade och svettades genom hela passet och fyyfan va skönt det kändes, nu är jag fan på topp!! Ska även köra imorn och jag tror nog det blir samma som igår, ska ju börja med att köra mer på morgonen under nästa vecka och satsa hårt för att få fram sexpacket!!


Orginalet av hur ett sexpack ska se ut...

Mot kvällen så blev det middag med sumpan-gänget och massa andra för vi skulle fira Sinikas födelsedag och då måste man käka god mat och då väljer man självklart Mongolia Barbeque Djingis Khan på sveavägen =)


Det blev till slut ingen utgång utan vi kollade lite på Björn Gustafssons film och sen så drog alla hem.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0