Rött är gött!

Faaan va bra start på dagen, tränade hårt på morgonen och känner mig duktig, frisk och pigg som fan!! Det är såhär man ska känna och speciellt på jobbet då man behöver den där kicken för att kunna tänka klart över sin taktik om hur man ska sälja och övertyga kunderna hur bra dom här försäkringarna är..få dom att inse det viktigaste biten av att ha just en försäkring och förstå själva konceptet.

Har sålt 3 st på Motor just nu och det är ju fan skitbra till en början, har ju hittat ett knep som jag ska köra på framöver så vi får väl se hur det går senare på dagen..ska iaf hålla humöret uppe och göra mitt bästa =)
Har ju som sagt mina röda chinos, alltid en förtjänst med det lilla extra!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0