UT OCH SOLA!!!

Fiiiiiiiiiiint väder är det och det är fan att bara dra uuuuuut!! Om ni är hemma nu och läser det här så tycker jag synd om er, ut och sola istället!! Bli bruna eller få iaf lite färg, det skadar aldrig och det är inte varje dag man får fint väder i Sverige eller joo det får man men ibland så är det typ fint väder i 3 dagar i rad och sen så blir det regn efter liksom, typiskt...

Men nu jävlar skiner solen och det kommer den göra framtills tisdag tror jag, SÅÅÅ JÄÄÄVLA BRAAA!! ;D
Det kommer fan vara 25grader imorn och måndag ju, snacka om vaaaarmt och oj vad jag ska sola asså jag ska fan vara ute helt naken nejmen seriöst så ska jag upp extra tidigt imorn och sola gaaalet och jag bangar fan inte dra ut i stan utan t-shirt som utomlands liksom, skiter i vad andra tycker..dom får fan njuta av det jag har att bjuda på =D
SNart så blir det dags för min frukost/brunch/lunch, man vet ju inte vad man ska kalla det eftersom det är mitt på dagen och jag vet inte heller vad jag ska äta eller hur mycket. Nu är jag bara på flummhumör, DAGS ATT SOOOLA!!



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0