Från en bra dag till en otrevlig syn!!

UNDERBAR DAG IDAG!! ;D Det började med att jobbet gick galant och jag gick faktiskt till jobbet idag, mådde lite bättre från sjukan så jag är bara lite snuvig så det är ju lugnt..tog det lugnt i samtalen och hittade säljsnacket som verkligen fungerade och det är ju inte så mycket mer än att vara extremt lugn och självsäker på allt man säger och speciellt när man ska ta det som att allt är vardagligt liksom med bankkontonummer och allt..fick ingen som hade problem att ge ut det eller något..FETT NAJS!! ;D  Sen så har jag även solat idag, känner mig lite brunare men ingen verkar ha sett skillnad fast jag har inte direkt vart ute så mycket idag men var med Mimmi lite oxå.



Träffade även min släkt idag och då fick jag även syn på min mormor och shiiit vad hon ser ut asså..har glömt att berätta men hon blev överfallen och totalt grovt misshandlad för några dagar sedan av några fucking idioter!! Det ser fan ut som hennes ögon ska typ ploppa ut, helt illröda och sen så har hon stooora blåtiror runt om hennes ögon och asså jag vet inte vad mer jag kan säga men hon såg helt jävla förstörd ut..polisen håller på att utreda det hela och hon blev ju rånad på en stor summa pengar så det var ju syftet med själva anfallet men att göra så mot en stackars kvinna runt 60-års ålder är fan inte rätt..JÄVLA IDIOTER!!!

//M

Kommentarer
Postat av: politiskt inkorrekt

dagens sverige

2009-05-07 @ 00:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0