Always a winner not a loser!!!

Jag är inte den som förlorar i allt så jag kan väl säga att jag var även en vinnare igår, på jobbet faktiskt! Sålde bäst av alla och hade en toppen dag, 1600 kr är inte dåligt på 8 timmars arbete =) Det bästa med det hela är att jag gjorde nytt personligt rekord på antal nyteckningar med Mobilt Bredband + Dator, 5st!!! Så vinnare är jag alltid men det verkar vända lite nu för jag har haft en hel förmiddag utan något sälj =/ Gjort väldigt bra ifrån mig men lite otur oxå, kommer mer sen i eftermiddag!!

Det är ju som sagt fredag idag och inget dåligt ska hända utan bara POSITIVT ALL THE WAY!! ;D



//M

Kommentarer
Postat av: Devin

Thats the spirit, keep up the good work

2009-11-20 @ 18:28:00
URL: http://crazydev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0