BEDRÄGERI!!



Någon jävla idiot har använt mina personuppgifter och adress för få VIP i 3 månader på www.mötesplatsen.com ASSÅ OFTA LIKSOM?! VEM FAN GÖR SÅ OCH JUST MINA UPPGIFTER SÅ ATT JAG FÅR EN FUCKING FAKTURA ELLER AA VÄRRE TILLOMED, EN PÅMINNELSE PÅ DEN FÖRSTA FAKTURAN SOM JAG TYDLIGEN INTE HAR BETALAT.

Jag ringde till dom idag och berättade att jag har ingen jävla aning om hur det hela kan hända men tydligen är det så enkelt som att ta bara ens personuppgifter som går att hitta rätt så enkelt och sen en adress som är väldigt enkelt att hitta så vafan är det där för säkerhet att man blir nära att få kanske en prick för en obetald faktura som kan leda till kronofogden liksom. Tänk om jag var utomlands, PALLA!! Ska fan få tag på den här personen vem det nu är, har hans email och hans ip-adress som jag fick från dom. Ska bara göra en polisanmälan på det hela.

Att folk gör såhär och tänk hur många bluff-företag som gör såhär mot andra företag som har knappt tid att ens kolla på räkningar och tillomed bara betalar fake-fakturor, äckliga människor som utnyttjar oss!!!

DÖÖÖÖÖ!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0