Betyg på finalisterna i Idol 2009!

Foto: Daniel Ohlsson/TV4   Hennes uttal var inte så bra och det lät som om hon mumlade för det mesta av låten.

 

Foto: Daniel Ohlsson/TV4Han gjorde det helt okej och ett extra plus mot slutet då han verkligen tog i och gjorde en bra avslutning.

 

Foto: Daniel Ohlsson/TV4 Hans röst är bra som alltid men det kändes inte allt för underhållande för bättre betyg.

 

Foto: Daniel Ohlsson/TV4Bra som alltid och han vinner allt, helt säkert!!


Foto: Daniel Ohlsson/TV4 Grymt jävla bra och detta var hennes bästa uppträdande tycker jag!! Grymt jävla bra låtval som passade ordentligt ;D




Foto: Daniel Ohlsson/TV4Jaaa jag vet att hon har en bra röst men annars är hon tråkig, helt okej uppträdande.

 

Foto: Daniel Ohlsson/TV4Dom gjorde ett bra jobb och tog in väldigt mycket i slutet men kan ändå sååå mycket bättre. Förväntade mer.



Foto: Daniel Ohlsson/TV4Som juryn sa, dom passar jävligt bra ihop och bordet bilda ett band!! Känsla säger jag bara =)

 

Foto: Daniel Ohlsson/TV4Dom 2 finalisterna garanterat!! Annars säljer jag min fot på ebay ;D

 

En summering av detta är att Erik och Tove är bäst i Idol men Erik vinner. Vem som åker ut ikväll?! Det blir emellan Eddie och Reza fast jag tror att Eddie stannar kvar återigen =)

//M


Kommentarer
Postat av: saffa

snälla sebbe yttra dig inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jag känner facepalm varje gång du snackar idol. scchh

2009-11-13 @ 23:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0