confused enough...

Det kändes som om jag har nått botten på jobbet...efter idag så kändes det inte så bra för jag hade inte någon bra dag och en enda affär..SKIT DÅLIGT!! Jag hade bra samtal men det gick bara segt hela dagen kändes det som, inte många man fick tag på och många som var väldigt upptagna och väldigt otrevliga typer. Det kändes iaf inte alls bra och imorn så ska denna dag raderas och jag ska fan sälja bra som fan för att bevisa att sånt här drar inte ner på mig!!

Mycket skit som händer just nu så det kan ha gjort en liten påverkan. Men aja detta ska fan inte påverka mitt jobb eller träning och det ska jag se till från och med ikväll då jag ska prestera bra på träningen.
Det känns som om det är mycket på en gång som händer och jag måste lösa problemen men aja, det löser sig till slut =)



//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0