Mest lönsammaste dagen i hela mitt liv!

Heeeeeeej alla stora och små!! Vet ni va? Jag hade faktiskt min allra bästa dag på jobbet idag och fyyyfan va skönt det känns!! Slog mitt personliga rekord och var bara 100kr ifrån att vara bäst på kontoret. Hela 7 affärer gjorde jag och en total provision på 1600kr som jag tjänade in idag =) Det är typ det allra mest jag har tjänat på en dag i hela mitt liv. Glad är jag och nu börjar det rulla på som det ska och jag har hittat mig själv ordentligt nu på jobbet. Det känns som om jag kommer mer än att bara trivas där på Sales Competence ;D



Allt det här hände trots att jag råkade försova mig och var helt död när jag sprang till tåget som en dåre med ett äpple i handen och morgonfrilla i luften. Brorsa ringde mig 7.50 och jag befann mig vid mitt skrivbord 8.12 och jobbet ligger i hötorget. Snacka om att jag var snabb!! ;D

Bara för det så ska jag sova ännu tidigare idag, det är inte bra alls att komma försent och detta var andra gången så inget slarv nu!!

Känner mig bara så stolt att jag vill hoppa och aa allt hahaha faaan va naaajs!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0