Idol 2009 är en bluff!!!

VA I HELVETTE HÄNDER MED TV4 OCH IDOL?!?! HUR I HELVETTE KAN EDDIE SITTA LÖST FÖR TREDJE GÅNGEN?! OFTA HAN ÄR EN AV DOM MED MINST RÖSTER?!?! ÄR IDOL BARA EN BLUFF ELLER VADÅ?!?!

Jaa ni ser ju hur arg jag blir när allt är bara så orättvist och ett stort frågetecken bara lyyyser upp här!! Han var en av dom bästa, fick bra kritik och vafan händer?!?! Det är jääävligt många som älskar Eddie i publiken, stockholm, i hela fucking Sverige men sen verkar det inte som det..varför vet jag inte?! Men om jag tror på att det är sant som det är...NEJ det gör jag INTE!!!




Jag visste att han skulle gå vidare och Erika skulle åka ut men helvette vad jag lackar för Rabih sög som in i helvette men bara för att hela hans jävla släkt röstar typ 435626262 gånger och får stora räkningar på sina Telenor-abbonemang som alla har säkert för dom blir bara lurade av alla idiotsäljare och allt leder till kronofogden till slut. Vet inte ens vad jag själv skriver nu men jag är bara arg som ni förstår...

Eddie du är GRYM och du är fan top 3 lätt!! Jag säger inte det här för att jag känner dig utan jag är helt ärlig om det hela, bara onödigt att dra upp det hela ifall jag inte ens kände så.

Jag tycker fan att du var riktigt bra ikväll Eddie, Idol 2009 är en BLUFF!!!

//M


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att eddie skulle ha hängt löst tillsammans med rabih.

2009-10-31 @ 00:05:05
Postat av: Finicia

Så rätt! Eddie var sjukt mycket bättre än rabih iallafall!

2009-10-31 @ 16:12:25
URL: http://thefanskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0