I'm a workaholic!

Jahapp, är det såhär man känner sig när man inte har något jobb och saknar motivation?! Får bara en sån känsla nu och det känns inte bra för dom som inte vet om...jag är typ helt död! Jag måååste börja gymma mycket mer osm jag brukade men måste hitta nån eller några som kan matcha mina tider så jag inte gymmar ensam hela tiden för det är inte kul, jag har klarat av det länge men jag måste få en liten push först för att återgå till det vanliga då jag gymmade 3-4 ggr i  veckan och körde hårt.



Jag vill återgå till jobb igen och det blir nu snart hoppas jag, chefen har inte hört av sig och han sa att det skulle bli några dagar men egentligen har han inte så mycket att tänka över. Han vet att jag är en jävligt bra säljare, han hörde på min röst och han blev garanterad övertalad över mitt intryck på intervjun så nu på måndag så veeet jag att jag börjar men livet känns ändå så värdelöst dom här långa timmarna man får stå ut med att bara vara hemma och inte göra nånting knappt.

Såklart är det alltid skönt att umgås med tjejen mer och så men jag är en man som behöver arbeta på något sätt, sån är jag och ett behov som jag måste uppfylla!! Ni kanske tycker att jag är väldigt konstig eller så och att jag borde egentligen njuta av att chilla men tid är pengar ffs jag har väldigt höga krav på mig själv och behöver jobba jobba jobba!!!



//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0