Min favoritkund Gunnar!

Det är freeeeeeeeeedag!! hahah nu skrattar jag för mig själv för att jag är så jävla seg på att uppdatera och nu är det dessutom lördag för klockan är ju över 12 men jag hann inte skriva innan säger vi ;D Jag gjorde 2 affärer idag och det bästa var att jag jag gjorde en till affär med min favoritkund Gunnar som är 84 år gammal, driver en firma helt själv och är typ styrelse oxå nånstans men iaf han är 84 åååår gammal!!!! Kan ni tänka er en sån gammal man vara så aktiv i sitt liv och han är fan TELIA rakt av!! När jag fixade företagspaketet med det nya mobila bredbandet + en minipc så sa han ju att han inte kunde inte leva utan den nya tekniken med dom nya datorerna och att han vill alltid ha det senaste och bredbandet blir bara bättre och bättre...asså han säger dom orden som jag vill framhäva i själva samtalet som jag vill att alla kunder ska känna.

FATTA VAD COOLT! Jag tror nog att jag kommer göra mycket affärer med honom och jag vill vara preeeciiis som honom när jag oxå är 84 år gammal.


84 år gammal och glad man kommer jag bli!

//M


Kommentarer
Postat av: dre

Har du precis upptäckt hur man skriver i fetstil på bloggen eller?

2009-10-17 @ 11:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0