Ovanligt sjuk?!

Oj vad sent det blev här men glömde skriva, kom hem vid 10 efter att jag var på jobbet såklart men efter det så drog jag och Lin för att kolla på match, Järfälla IBK-Balrog i Innebandy..herrlaget förstås =) Det var väldigt spännande och Järfälla borde fan ha vunnit men 6-7 till Balrog på sudden så 1 poäng blev det iaf.
Fan va grym Niclas Hedengran är asså, 91a och en av dom bästa i laget liksom, 2 mål stog han för oxå!!

Det gick inte så bra på jobbet idag, känner mig väldigt sjuk eftersom jag blir väldigt svag för jag anstränger mig mycket på jobbet, jag är förkyld och täppt i näsan och är allmänt jättetrött. Hoppas att jag mår bättre imorn för annars vet jag inte om jag ska stanna hemma och vila för jag vill ju inte förvärra det hela utan jag behöver återhämta mig. Vill ju fan må bra på jobbet och för att jag ska sälja och vara på topp så krävs det att man mår bra och inte som nu, så svag som jag är konstigt nog. Väldigt konstigt faktiskt för att den här känslan har jag inte blivit bemött på väldigt länge för jag brukar oftast inte bli vääldigt sjuk men däremot känner jag nästan aldrig att jag blir jättesvag och kan typ brytas ihop närsomhelst liksom?! aja ska sova nu..god natt!



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0