Texas hold´em med laget!!

Igår så blev det rätt så sent, vi hade en umgängeskväll eller aa vet inte vad jag ska kalla det med hela laget samlades till en början på EMILS retaurang i jakan för att käka och kolla lite på innebandy. Efter det så drog vi till Järfälla kansliet för att spela poker, såklart blir det Texas Hold´em och om pengar men inte allt för mycket såklart. Det ska vara roligt, underhållande och spännande.
Alla la in 50kr var och vi var ca 20-25 spelare, kommer inte ihåg precis men vi säger att vi var 24 st och vi hade 3 olika bord. Det var först utslagning då vi delade upp oss och 3 finalister i varje bord går till finalistbordet där man spelar om dom stora pengarna. Visar hur allt fungerade på bilden nedanför.



Jag kom 3a iaf och vi blev klara vid 2 på natten så mycket poker blev det.'

//M

Kommentarer
Postat av: alicia

Fin blogg du har! <3

Ha en bra kväll :D

2009-10-10 @ 16:16:28
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: Marcela

åh va kul, jag älskar poker. brukar sitta och spela på nätet, typ svenska spel ibland kammar jag hem och ibland förlorar jag så klart men det är alltid lika spännande!!!

2009-10-10 @ 22:14:10
URL: http://yapoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0